Helgen som försvann

Ja imorrn är det söndag och jag undrar var helgen tog vägen.. jag har ju inte haft någon helg alls. Inte det minsta. Fick gå hem lite tidigare eftersom jag var så duktig.. hehe. Lugnt och skönt var det idag med lagomt mycket patienter. Kom hem toktrött, somnade och vaknade upp två timmar senare och trodde att det var söndag och att jag missat praktiken.. helt väck.
Idag på labbet satt vi och lyssnade på P3.. de sände från Peace and Love... man blir ju lite sugen... om vädret hade varit fint... men det var det ju inte och därför var jag heller inte sugen =)
Jag ska börja en ny karriär på Friskhuset nu ist. Gratis träningskort från jobbet... ställer ligger i samma lokaler som ambulanshallen... kan inte bli bättre... haha.
Idag har jag ätit lax och ungsgratinerad squash och lök och potatissallad... med en tomatsallad... ja jag var ju lite väck där efter sömnen och därför blev kombinationen av mat lätt lustig.
Nästa helg är det match mot Trojan (norrköping) och vid vinst betyder det elitserien.. vid förslust så ja.. då är det slutspelat... men det SKA inte ske.
Jag hoppas jag får semestern då jag har önskat den... hoppas hoppas hoppas...

Jag blir lite störd... Jason Mraz låt I'm your som spelas på radion hela tiden.. spelas ju i fel version. Jag har en mycket bättre... ville bara säga det... jag blir störd... =)


Det skulle bli mycket bättre om det fick låta såhär hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback