NU vill jag hem

Saknar hemmet...
Får ju inget klart här i lägenheten.. inga pengar att köpa grejer för och inga lister... inget blir ju någonsin klart..

Igår spelade vi SM i 7-manna rubgy. En lite annan typ av rugby kan man säga. Endast sju spelare i varje lag men med samma planstorlek. Aningens större än en fotbollsplan, vilket betyder enorma ytor att springa på och springer är det man gör HELA tiden. En match är 2x7 minuter men det känns så mycket längre. Ja det blev ju brons. Vi vann två av fyra matcher och jag gjorde mitt första försök. Det var kul, det måste jag göra om =)
Spelade mot Enköping som vi även ska spela mot på onsdag.. de fick ta lite extra stryk just pga detta.. hehe.
På torsdag får jag åka hem... ja nu är det dags..

Rugbybrudarna... visitation av naglar och dobbar



Haka Uppsala style





Vanlig Haka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback