Över

Ja då var midsommar över för denna gång. Känns lite sorgligt... midsommar varje vecka hade inte varit så tokigt.
Ja på midsommarafton var jag i gropen som vanligt en sisådär 25000 andra var också där.. trevligt värre. En tradition som inte riktigt går att ändra på. Sen gick vi runt en del... och slutade i Heden med logdisco.. riktigt trevligt måste jag säga. Lite seg var jag på lördagen men mest trött. Planerna var ju Lindesnäs men jag hade varken ork eller lust så jag var hemma med la familia och tittade fotboll, grillade OCH åt pizza... haha. Och jag har definitivt inte ångrat mig =) får väl åka dit en annan gång helt enkelt.
Katten är ute nu och har varit det sen igår.. det kommer nog bli jobbigt när vi kommer tillbaka till Uppsala.. hon har verkligen skitroligt ute på gården. Första gången på länge jag inte har ångest över henne... men men får åka tillbaka fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback