vill träna

Jag är så jäkla sugen på att träna... men jag har inget gymkort... jag har ju funderat ett tag på att skaffa ett. Gymkortet måste dock ligga på vägen hem från jobbet för att jag ska orka genomföra ett träningspass. Denna vecka har jag gått upp halv sju varje morgon och det har gått bra så länge jag gått och lagt mig i god tid... vilket jag hittills inte gjort en enda gång... alltså har det inte gått bra, haha. För om jag håller mina tidiga morgnar så kanske jag kan träna INNAN jobbet... då skulle jag slippa anstormingen vid fem... då ALLA vill träna...
Imorgon är det måndag och jag har min placering på CT:n. Det är kul där och jag längtar till imorrn... bara det inte blir tokstressigt, då är det inte kul längre.
Men jag ska fixa träningskort imorrn! yess... sen efter jobbet SKA jag verkligen försöka med att orka åka på löpträningen... behöver löpa innan lördagens tuffa match.. sen blir det uppehåll och då kan jag träna ännu mer.. för att vara fit for elitserien.. yes.. it's a plan.
Ikväll är det fotboll som jag bara måste se.. såklart så är det en sen match och jag kommer inte att sova tidigt om det inte är avgjort tidigt..
Jag har varit DUKTIG idag. Jag har: tvättat, varit på praktik, STÄDAT... dammsugit soffan som varit täckt av katthår... ja jag skulle aldrig klara mig utan dammsugare.

Åh nu har fröken fått fnatt.. hon bara skriker å skriker... undrar vad hon vill... ut troligtvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback