Bio

Imorgon ska jag och Ylva gå på bio. Vi tänkte se Morgan Pålsson. Han är så jävla rolig. Sen är det ju så mysigt på bio.. bra ljud.. stolarna är väl sådär men ändå. Sen har vi två filmer till att se, för jag har ju fixat så att vi kan se MASSA MASSA filmer =)
Ikväll är det sen träning.. kan det vara sista sena träningen på länge? det är då iaf det sista sena träningen jag är motiverad på, på mycket mycket länge.. Sista matchen på lördag.. ska bränna en uppvärmingsskiva... har en bra låt jag vill lyssna på =) haha.
I lördags var vi ju ut.. efter matchen var det bara att dra till Karin som hade fixat tacos åt oss handbollsspelare.. Det var SKITGÖTT! Tack Karin! Sen efter att ha setat där och härjat ett tag så drog jag och Sarah iväg till ÖG:s där det var 04. (ÖG= Östgötanation, 04= gask till 04.00). Det var riktigt skoj och skitbra musik.. stannade inte riktigt till fyra men till tre ung. Till helgen är det räkfrossa och eventuellt utgång efter.. men jag vet inte.. vi får se. Det är så mkt fest hela tiden... jag blir sliten och tjock. Hoppas nästan dom ska på BJ.. så slipper jag följa med.. jag orkar inte med BJ.. tycker det är tråkigt där.. nej jag är inte sugen på att gå ut.. jag är bara jäkligt sugen på att äta mig riktigt mätt på räkfrossan =)

Kommentarer
Postat av: Tora

åh jäklars vad gott med räkfrossa! var kan man äta det? om det är på restaurang ni ska äta alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback