Bräda

Jag ska börja mitt nya liv... eller jag har börjat... men det blev inte en förändring till det bättre.. jag har alltså börjat äta MER ONYTTIGT. Jävligt dåligt drag. Men IMORRN ska jag på Bräda på Friskis och Svettis vilket är skitskoj. Jag hoppas att det ena leder till det andra så att jag gör fler bokningar. Så om jag gör som jag ska så blir det träning 4-5 gånger denna vecka.. det börjar ordna upp sig. Det är ungefär så jag borde träna.. fast det är ju att ta sig lite väl vatten över huvudet. Kroppen är en anings sliten efter en hel säsong och jag får alltid problem med benen... just nu är mina vader två stockar. Förra året sträckte jag bägge baksidorna av låren.. det är alltid skador på g i slutet.. även om jag tycker att jag har avverkat mina skador. Denna säsong med handbollen har vi haft en del rejäla missöden... kraftig hjärnskakning, lättare hjärnskakning, hjärnblödning, bruten näsa, bristningar i vader, pajade axlar för att nämna några.. Jag är en anings bitter över att jag inte kan spela så som jag gjorde innan näsan... jag vill ju ge stryk men är livrädd. AH! Det är ju nu handbollen är som roligast.. precis i slutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback