..

Jag hade velat få mkt gjort idag men det ser inte så lovande ut... min hals värker mer än på länge.. ja det gör riktigt jävla ont. Förut var det bara på en sida.. nu är det på bägge och svällt.. AAAH. Skit. Det går ju bra så länge jag inte sväljer... så jag har spottkopp. Eller nej.. men det vore bra.
Hehe igår var blondinbella på ettan. Jag bara skrattar åt henne, hon är så äcklig.. hemska människa.
Undra om man skulle ta sig ut på stan ändå.. jag tror det...kolla in lite prylar på inredningsaffärerna.. som man kanske kan bygga själv =))

Lazee - Rockaway
Prince - When doves cry

Kommentarer
Postat av: anna

tack så jättemycket!
fan blev skitglad för din kommentar!
*bjussar på en mental tacos*

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback