Fäntästic helg

Helgen har varit kanon.
Började med fredagen då jag var på stan å kollade runt.. köpte en klänning och en vårjacka. Så kan det inte bli vår snart?
Kvällens slut skulle spenderas på Saluhallen men innan dess skulle Sarah komma till mig och äta å fixa. Det var mycket skoj och vi blev lite sena till Karin där vi skulle förfesta på riktigt. Vi var tvungna att gå tidigt till Saluhallen eftersom det skulle vara "Korridoren" denna afton. Så redan halv elva fick vi dra iväg. Meningen var ju att det skulle vara en lugn kväll.. gick sådär va. Men det var kul.. det var ruskigt kul. Tyvärr fick jag två rejäla smällar över näsan på dansgolvet och jag skrek som en stucken gris. Jag kan lova att den som gjorde det fick veta vilket misstag han gjort. Men det gick över. Dock så fick min perfekta kväll en liten törn när jag kom ut och fick se min cykelkorg.. den var mos. SÅ förbannat onödigt. Jag blev så sur..
Sarah hade en liten aning om vilken redskap som använts.. en badmintonracket... haha njaa... mer en slägga. Jäjä. Det var den korgen det.
På lördagen hade vi match... jag säger såhär... jag var aningens seg och skitnervös över näsan. Gjorde inte så mkt väsen av mig i försvaret men det gick bra ändå..  ska göra en bättre match nästa helg.
På lördagen tog jag en rejäl sovmorgon och hann bara äta frukost innan matchen vilket resulterade att efter matchen upplevde jag den värsta hungern jag NÅGONSIN upplevt. Det var fruktansvärt. Ylva och Sarah skulle komma förbi och kika på melodifestival så laga mat hann vi inte. Vi körde på hemkörningspizza som i sin tur dröjde 50 minuter.... ahh jag höll på att äta upp katten.
Och idag har jag varit på kalas hos Kamph... najs mycket najs. Gott fick bjöds det på.. Kamphen är så händig hemma =)
Men nu är jag less på att skriva och klockan är nio... dags att tvätta håret!

Kommentarer
Postat av: Erik

Visst, skyll allt på oss badmintonspelare

2008-03-03 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback