filmdag.. igen.. kanske plugg

Det är jobbigt att bara gå hemma och inte kunna vara på praktiken... det gör mig en aningens stressad. Men hur jag än gör så går det inte att vara där.. jag skulle smitta ungarna, jag skulle få springa runt med en vattenflaska i handen eftersom jag inte har något salivproduktion överhuvudtaget, jag skulle röra mig som om jag hade en stödkrage, jag skulle inte kunna äta med de andra för jag kan inte gapa och ja kan inte slicka mig om munnen eftersom tungan gör för ont... vilket fantastiskt liv jag har nu...
Igår kom mutti och Peter hem.. de träffade fröken Alva för första gången.. jag tror det gick bra.. och jag hoppas det fortsätter så..

Jag skulle vilja åka till Borlänge trots mitt utseende...

Nej nu ska jag fortsätta mitt DVD-tittande... Först sex and the city..sen walk the line kanske... jäjä vi får se..

Imorrn börjar kvalserien.. spännande.. äntligen kan man börja bry sig om hockeyn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback