Förr i tiden

då skrattade jag mig svettig varje dag. Det var på den tiden jag gick på högstadiet och på gymnasiet. Gymnasiet var nog värst eller bäst. Vi skrattade så vi höll på att dö på lektionerna.. nuförtiden skrattar jag inte lika mycket på dagarna.
En rolig grej som jag om Ebet höll på med på högstadiet var de gånger vi skulle repetera glosorna. Ja man skulle ju upprepa efter läraren. Så läraren börjar med att säga en glosa.. en av oss (beroende på vad vi kommit överrens om) sa snabbt glosan sen så sa hela klassen glosan i kör och sen avslutade en av oss med att säga glosan lite sent. Så det blev att man fick höra glosan fyra gånger =) hahaha.. hur vi nu kom på det... kul hade vi iaf.. jäkligt kul.
Jag önskar jag kunde komma ihåg allt galet... jag ska fortsätta fundera så ska ni få höra så mycket TOK jag har gjort i mina dar...

Kommentarer
Postat av: Brita

Haha! Oj vad man blev nostalgisk!

2008-03-04 @ 07:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback