Fröken handfat

Jag spenderar cirka 15 av dygnets alla timmari hemmets lugna vrå, varav 13 av dessa umgås jag och fröken handfat...tajt. Det kan röra sig om... ja mestadels att hon ligger på min mage när jag har datorn i knät, vi ligger sked på nättern eller så ligger hon i fotändan, hon ligger i handfatet och tittar på mig när jag sitter på dass/sminkar mig/borstar tänderna, eller så leker hon vattenspridare med duschen när jag duschar. Hon stirrar på mig när jag diskar/lagar mat, hon flåsar mig i ansiktet när väckarklockan ringer, hon sover i underklädeslådan så att hon har koll på att jag tar rätt kläder, hon sover i hallen när jag kommer hem så att hon ser att jag kommer hem ordentligt.. ibland så används hon som huvudkudde. det kan verka jobbigt men jag klagar inte, för säg något hon inte gör eller går att användas till.. .. fröker handfat och jag.. vi är tajta... riktigt tajta..

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback