Fy faaan vad underbart med helg

Varje dag på praktiken, varje dag nere i omklädningsrummet så längtar man att det skulle ta slut... Jag orkar inte vara på praktik mer... det suger ur alla mina krafter. Jag orkar bara leva när det är helg. Jag orkar inte diska.. jag orkar inte laga mat.. inte bädda inte städa.. ingenting.. jag orkar bara sova.
Men NU är det helg och jag orkar göra saker. Idag till exempel har jag varit hos veterinären med Alva.. så nu har jag en smått vinglig katt inne på toan. DÄRFÖR har jag inte kommit iväg på stan ännu.. =)
Väntar på sarah också.. hon ska INSPEKTERA garderoben i jakt på kläder att ha imorrn.. hmm undra vad jag ska ha på mig..
jag får fundera vidare... nu blev jag trött.. ska vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback