Mina mandlar

är jag jääkligt sugen på att själv operera bort. Den vänstra är stor som en golfboll och jag blir svettig bara av svälja. AH! Vart kom det ifrån? Bara jag är frisk till lördagen.. eller det spelar ingen roll.. jag ska spela ändå men det är mycket roligare om jag kunde få vara frisk.
Räkfrossan som är vårens hjödpunkt (vi har tryckt in en till nu för det är så vansinnigt gott) fixar vi själv. Alltså vi går till Saluhallen köper färska räkor i STOOORA mängder, gör egen Aïoli, bakar bröd och ÄTER ALLT.. i större mängd än vad man normalt äter vid ett frossartillfälle.. det är helt galet vad man får i sig.. men det är ännu galnare hur jävla gott det är.
En vecka kvar på praktiken nu, så nu ska jag gå från neuro-CT:n till barnröntgen igen och sen SEN kommer jag att få sova mer.. träna mer? hehe oh ja... men nu är jag sjuk =) och då kan man inte träna =) och inte gå i trappor heller.. men äta går bra.
Nu befinner jag mig i sängen precis som vanligt.. med katten mellan mig och datorn.. precis som det alltid är.. Alva är mycket kelsjuk när jag varit borta en hel dag.. stackars stackars kisse.. jag har såå dåligt samvete över henne... hon borde få bo hos pappi =) eller hon borde få bo hos mutti.. tänkt vilken miljö hon skulle få leva i =)

Imorrn är det FREDAG!! Bästa dagen på hela veckan!! jag är LYCKLIG.. (om bara halsontet kunda försvinna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback