Nästan natt

Ja eftersom vi har så toksena träningar så kommer vi ju nästan hem mitt i natta.. det är iaf då man fixat klart allt. Ah har lite ont i halsen... vill inte bli sjuk.. tror inte jag kommer att bli det men det är ett störande moment jag måste genomlida.
Onsdag imorrn och sen är det torsdag vilket betyder nästan fredag och fredag betyder helg. Jag borde lägga ner bloggen tills jag kan skriva om nåt annat än längtan till helgen och min huvudvärk.. jag är TJATIG jag vet..
Många trafikolyckor på sjukan.. många unga tjejer med trasiga kroppar... usch jag blir paranoid... jag är snart rädd för att åka bil.. jag är rädd för allt numera.
Jag längtar efter min soffa... den ska väl komma om fyra veckor eller nåt liknande.. lång tid för en som längtar..

nej nu ska jag släcka ner och vänta på att kissen kommer och lägger sig här bredvid..

Kommentarer
Postat av: Ola Hjerpe

Hej Tilde!

Kan jag länka till din blogg från Nationsguiden på internet? www.nationsguiden.se

Mvh Ola Hjerpe, jur stud ocleverantör


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback