Praktik + jobb

Idag har det varit en riktigt konstig dag.. jag har INTE haft ont i huvudet. Helt jäkla otroligt!!! Så idag har det gått mycket bättre på praktiken än tidigare. Jag orkade göra saker. Inte nog med det.. jag tackade ja till att jobba till kvar över åtta efter att praktiken var slut. Hur dumt är inte det?? men men jag kan aldrig tacka nej till jobb.. jag behöver alla pengar jag kan få. Jobbet gick bra och jag fick inte ont i huvudet då heller..
Så nu är det bara TRE dar kvar till HELGEN. På lördag spelar vi sista matchen för säsongen och det betyder att det är vår.. iaf i min hjärna. Ska både bli kul och tråkigt. Matcher är ju det roligaste. Hoppas denna match blir roligare för alla sura miner under och efter förra matchen var väl inte sådär jätte kul se.. lite töntigt skulle jag nästan vilja säga.
Nu börjar man se slutet på praktiken och nu är det lättare att åka dit.. men imorrn får jag sluta fyra.. thank god for that.
Kryssning med klassen har vi bestämt. SKOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback