Skärtorsdag

och jag ska vara påskkärring som alla andra år. Jag känner mig otroligt vacker när jag traskar runt mellan gårdarna här hemma.. speciellt nu när jag har böldpest. Nej det gör jag inte.. men tänk vilken syn.. haha.
Jag vet att designen är inte den vackraste på denna blogg.. men.. det blir inte bättre än såhär... jag ÄR kass på koder å grejs.. jag bara ORKAR inte lära mig.
Snart blir det kupolen för andra dagen i rad... nu ska det inhandla pyssel.. jag ska pyssla. Älskar att pyssla.. tänkte jag skulle snickra också när jag är hemma. ALLT är såklart hemligt tills jag är klar och nöjd.. jag menar jag vill ju inte visa upp ett misslyckande.. det går ju bara inte. jag misslyckas ju aldrig =)
Igår var jag som sagt på kupolen... köpte en guldkudde till min svarta soffa som ska komma nångång.. jag har glömt hur långt tid det är kvar nu.. 3 veckor? 2? det är då jäkligt efterlängtad.
Mitt favoritämne att skriva om är ju såklart mina sjukdomar så hur har det gått med min senaste sjukdom?
Jo, jag tog min sista diklofenak igår morse och jag har inte haft ont sen dess... och utan kåvepenin hade svullnaden aldrig gått ner.. så man kan säga att jag nästan är frisk.. jag önskar bara att jag kunde få mitt saliv tillbaka.. dä ä törrt kan jag lova.

Så jahopp vad blir nästa sjukdom? det lustiga är att man kan aldrig veta med mig.. jag får ju BARA konstiga saker..

En jäkla tråkig grej som inträffar i maj är en kollision.. en kollision av två händelser... Den ena händelsen är min NATIONALDAG och den andra är en kryssning med klassen. Ja alltså min nationaldag inträffar den dag då eurovisionsongcontestkommittén har valt att lägga finalen i eurovisionsongcontest. För det är bland det roligaste jag vet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback