Tillbaka i storstan

Fick åka med Malin och Gustav hela vägen hem till Uppsala igen. KANOON bra. Det är så himla jobbigt att ta med sig allt på tåget och jag hade en del att bära. Så nu är jag och Alva tillbaka i lägenheten.. det känns lite vemodigt att lämna hemmet.. hon trivs så bra hos mamma och peter.. jag ska försöka få henne att ha kul här med tills vi åker hem igen.
Fick ju vara hemma en hel vecka och jag borde ha hunnit med en massa..det har jag inte riktigt.. jag har BARA haft det bra =) Jag har hunnit med tillräckligt. Jag har pysslat. Jag måste fortsätta mitt pysslande. DET är fantastiskt roligt.
I lördags träffade jag ett gäng gamla kompisar.. det var vansinnigt roligt. Det var inte meningen att vi skulle gå ut men ut gick vi. Först till Rock house som sög så vi gick till Bolanche istället. Mycket intressant ställe det där. Jag får se saker som jag inte tror jag ska få se... det var en del osmakliga saker. Men vad förväntar man sig.. det är ju Borlänge =) haha!
Men nu är man tillbaka i stan och jag har fått igång kökslampan.. jag hade helt enkelt kopplat lite fel.
Ska snart och handla käk.. måste ha välling.. det är så gott!

Leksand vann! jag visste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback