Tradition

Det är lite tradition för mig att bli dödligt sjuk på söndagar.. det är ju en bra dag att bli sjuk på.. allt är öppet, många som jobbar och man får bra läkartider. YESS! nej...
Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen igen och sa att det hade blivit svårare att gapa... hon bokade tid dirkt på Uppsala närakut.. jaha.. jag ville ju till Ackis.. jaja...klockan 22.00 hade jag fått tid. Var bara att ligga och vänta..tittade på sporten.. började se Wallander... sen var det dags att cykla iväg.. under färden dit började det göra mer och mer ont.. och när jag kom fram började tårarna rinna.. fy fan vad ont det gjorde..och vilken lättnad att vara framme. Anmälde mig i kassan eller jag försökte.. kunde knappt prata för jag grinade så mkt.. fick komma in de stoppade pinnar i halsen på mig och stack mig i fingret... tårarna bara fortsatte att välla ut... fick smärtstillande och tack gode gud för att det hjälpte... kände mig lite töntig som satt och tjöt bland folk... de trodde säkert att jag överdrev.. haha.
Sen fick jag komma in till läkaren han sa att proverna hade inte visat på någon toncillit, vilket jag redan visste.. det var ju halsböld.. det hade jag redan bestämt. Men eftersom jag inte kunnat prata så hade det inte gått att framföra. Han klämde lite på halsen... oh fy *** vad ont det gjorde... det var inte så farligt I munnen men jag hade en kraftig infektion i körtlarna... så eftersom det inte fanns något att skära i så blev det inget sånt... dumt.. jag hade velat bli av med det...
Så imorrn är det praktik igen.. jag ska se hur jag mår imorrn ifall jag kan gå iväg.. jag ser ju egentligen inte klok ut... men ja vi får se...
Ska ta lite voltaren och sen ska jag sova gott.. hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: anna

men snälla vän, om du mår så där nu går du fan ingenstans imorrn * denna bloggerskas order*

du stannar hemma!
kram

Postat av: Tildus

Nej jag blir hemma idag..måndag.. men imorrn ska jag försöka ta mig dit.. hur ful jag än är.. haha.

2008-03-17 @ 09:31:07
URL: http://tildenises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback