Vad är detta?

Hade ju en aningens ont i halsen nu i veckan som var... det gick ju över tyckte jag, så jag var med på matchen  .. Det gick väl bra att springa och så.. var väl lite svårt att andas men.. inget jag tänkte speciellt mycket på. Jag var ju pigg i övrigt.. benen var lite sega men.. ja det är dom ju ibland. Att spela var DUMT! Igår kväll började det strama på utsidan av halsen och det gjorde ont i käkleden.. och inatt var ingen rolig natt... gick ju inte å sova alls. Vaknade med en skitsvullen hals på UTSIDAN.. jahopp så jag ringde sjukvårdsrådgivningen... och beskrev mina symptom så fint... svullen på utsidan, svårt att gapa osv... jahopp halsböld kom hon fram till.. jävla SKIT!!! Hon tyckte jag skulle åka till akuten... öron-näsa-hals... min hemmaplan.. jag är ju där stup i kvarten.. jag kan ha klippkort på öron-näsa-hals. Hon ringde dit men de hade mkt å göra och jag är ju inte så sjuk och mår ju inte så dåligt så jag tyckte jag kunde vänta till imorrn. Hon var lite tveksam men sa att jag INTE skulle tveka att ringa tillbaka om det blev svårare att gapa... jag sa att jag skulle vara observant.. Jag tror jag kommer att återkomma.. det är inge vidare skönt faktiskt. Halsböld i sin tur betyder dissekera Tildes MUN istället för näsan som det var sist.. ska hela mitt ansikte skäras i? Ögonen nästa? Vad är detta??? varför måste allt skäras i?? Det är ett helvete att vara patient... jag HATAR det.. jag kan vara patient så länge dom inte ska göra något med mig..
Jag är dock glad så länge jag slipper ha ont i huvudet... det är bland det värsta jag vet... än så länge är halsböld inget emot huvudvärken jag brukar ha. men jag anar att huvudvärken kommer att komma.. jag anar den...

Jag tror jag ska byta namn på bloggen... Tildes sjukdomsblogg

Musik som poppas:
Kat DeLuna Feat. Busta Rymes - Run the show (Konvict Remix)
Cassie - Is it you
Kylie - Like drug
Kylie - In my arms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback