En kryssning

Det var meningen att det skulle bli galet kul... det var riktigt kul... men dansgolvet var en STOR besvikelse. Dans är viktigt... dans är typ allt. Ibland... Dansgolvet var en liten, ynka, pytte liten sak med låg i tak.. hallå.. =) Inferno.. haha.. Så det gick inte att vara där...  Där bandet spelade var det en massa galna gamlingar som knuffade runt oss... jippie.. det var ju bara att gå ner till hytten igen och spela musik.. vilket vi inte fick.. jäjä.. det är inte lätt. Men det var skoj ändå. Dock blev det aaningens sent.. jag har fortfarande inte gått och lagt mig från igår.. eller jo jag la mig men jag somnade inte.. borde sova nu, är vansinnigt trött.
Imorgon blir en STOR städdag.. sen löpträning på kvällen... mkt rugby denna vecka.. I like. Löpträning imorrn.. vanlig träning på tisdag, match onsdag, träning torsdag och match lördag. Utgång lördag... åh jag vet inte.. jag orkar inge mer nu.. idag när vi låg i hytten kände jag att jag vill aldrig lämna mitt hem... jag har det så bra här i min feta soffa... =)
Dusch! sen godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback