Extrem

Jag blir så extremt sällskapssjuk såhär dagen efter.. och lite nere.
Hade storbesök här idag. Mor i skutan med Peter och Frida.. + Olov och Malin. Kul att kunna visa sig från sin bästa sida. yess.. nystädat å allt... inte.
Blev en tur på IKEA.. hur jag nu orkade det. Nu har vi inhandlat en grej till taket så att jag kan ha draperi där.. kommer bli schysst. Ska möblera om imorrn.
Sen åkte jag och tränade rugby.. hör och häpna.. med tanke på hur jag mådde imorse trodde jag nog aldrig att jag skulle bli normal igen. Sen efter det blev jag sällskapssjuk och åkte till Ylva. Blev mordhotad på vägen hem.. typ.. skulle cykla över vid rödljusen och man cyklar där bilarna kör.. nej då började en bil att preja mig mot trotoaren så jag höll på att ramla.. men jag cyklade ändå förbi.. pekade finger när de sedan tutade åt mig.. ja då börjar dom jaga mig med bil.. jag trodde jag skulle dö.. de följde mig till då jag skulle svänga.. usch vad jag skakade.. mm rolig dag (skrev söndag först.. jag har trott det varit söndag hela dagen) .
Tack mor i skutan för att du diskade... nu ska jag diska efter varje måltid =)

Kommentarer
Postat av: carro

Haft en bra kväll?
kram

Postat av: sanna

Nu finns även jag på blogg.se :) Nyss bytt blogg.

2008-05-01 @ 23:22:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu tror jag fortfarande du är full. Visst att det är dagen efter, men inte är det då söndag heller. =)

2008-05-02 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback