Jag blir helt vansinnig

jag och Sara-Lisa... fick böter för att ha kört mot rött ljus enligt polisen. Vi körde INTE mot rött ljus. Japp där försvann 1500 kr åt helvete. Nej 3000... 1500 för mig och lika mycket för Sara-Lisa...
Jag såg gult och körde.. inte som polisen sa att det var rött... det kanske var rött när vi hade åkt.. men det sista jag såg innan vi åkte förbi var gult.
Förbannade jävla skitpoliser... stod och hotade med rättegång för att en av tre poliser ansåg att vi körde mot rött... alla hade inte ens sett det... aaahh jag blir gaalen... jag har inte råd med det här... nu har jag ju inte mat månaden ut.. skit skit skit skit skit skit...
inte nog med den... visakortet är tappat... och spärrat... min dag idag...
Jag är med andra ord jävligt UPPRÖRD just nu... jag vill bara grina...


jag skulle ha köpt ett par skor till examen imorrn... jag får gå barfota...

men det skulle jag väl ha tänkt på... precis som allt annat..


Kommentarer
Postat av: Tora

men va? hur kan sara-lisa få böter om du kör?
klart du inte ska ta det om du inte gjort fel, en rättegång låter nog läskigare än vad den är.

2008-06-01 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback