KF inatt

yes jag har haft KF igår kväll och inatt (KattFritt) det har varit TOMT!
Jag har lixom automatiskt gått och tittat var hon är.. Nu vill jag att hon kommer hem igen. Hon har nämligen sovit över hos SaraLisa och Mido.. det hade väl gått sådär tydligen.. javisst jag har ju nämligen ringt och frågar ETT ANTAL gånger... men det är mest för att hon varit ett vilddjur hemma hos dem och bitits och rivits på allt och alla.
Nu är det ju så att jag missar TVÅ rugbymatchen vilket känns SKIT. Jag har inte riktigt kommit in i min roll som "10" utan behöver all träning jag kan få... nu missar jag en hel veckas träning och två matcner.. det suuuger.
Jag ska packa idag... titta över mina sommarkläder.. har inte direkt några fina men men.. har inte råd att köpa nya så de gamla trasorna får gå.
Nu ska jag klä mig för hämtning av katt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback