Match

YEs idag hade vi match mot de som är absolut bäst i serien.. Exiles. En aaaaningens tuffare än den mot Attila.. mycket svårare att spela och att stoppa. Jag är inge bra på att tackla.. jag går på boll inte på kropp. Tittar på en massa klipp på youtube där de spelar rugby.. (herrar då) så sjukt bra passningar de gör.. jag bli så avis.. jag vill ÅXÅ!!
Men.. det det lär ju aldrig hända. Nästa match är mot Trojan och då ska jag vara på topp.. imorrn ska jag börja med löpträning (om jag nu kommer iväg) och sen är det löpträning på måndag igen..
Hade velat åka utomlands.. men gör jag det är jag nästa deltagare i "Lyxfällan" så jag tror inte det blir av.. hmm.. trökit.
Hade ju så ont i röven efter förra matchen trodde att jag skulle få dras med det hela säsongen eftersom jag haft problem med baksidorna av låren.. men på matchen kändes det ("skirten") inte.. så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback