Nytt liv

Japp det började idag.. kanske inte alltför bra start med vitt bröd.. jäjä.. fick gå ändå. Sen gick jag ut på upptäcktspromenad i skogen.. eller skog å skog.. Stabbyskogen som enligt mig inte är nån skog. Skog för mig är torr tallskog... det är var ju grönskande lövskog.. fint var det i solskenet. Sen var jag duktig och skickade iväg ett paket som legat här hemma länge... Till lunch blev det tacosallad... så underbart gott. Blir nog det imorrn med.. tredje dagen irad =)
Hälsade på Ylvis Pylvis.. hon är ju så sjuk numera.. sen Valborg... alldeles för mkt dricka fick hon då så hon blev snuvig... eller mer ont i halsen.. typ halsböld fast ändå inte =) haha... ni hänger med va.. bra.
Jahopp sen gick jag hem..eller jag cyklade... jag menar.. har man en cykel så ska man väl använda den... så jag cyklade de 300 metrarna hem igen... la mig på soffan och somnade..
Jag älskar min nya möblering... men kattskrället trasslar in sig i gardinerna stup i kvarten... för att inte tala om hur det är på nätterna.. aah vansinnig blir jag...
Efter tuppluren blev det löpträning med rugbyn.. fy fan vilken tur att jag inte visste hur jobbigt det var INNAN jag åkte dit... jag höll på å spy.. ETT ANTAL gånger... men nu känns det bra.. man kanske bli assnabb till slut...
Funderar på om upplägget ska bli såhär... löpträning måndag.. rugby tis och tor.. match lördag.. sen friskis två ggr i veckan.. ja träning sex gånger i veckan.. blir väl bra? =)
Min kropp har tagit en ny form.. en inte alltför rolig form... låren blir bara större å större... plus att axlarna bara blir bredare och mina armar tjockare... =(( kul...nej..

Undra om jag ska ta och göra den där 20 minutersstädningen man ska göra varje dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback