Det här är INTE bra

Jag har INTE sovit.. jag har försökt I TRE timmar!! AAH detta bådar inte gott inför nattens arbete. Jag kommer troligtvis överdosera koffeintabletterna men då får jag göra det. Om jag skulle avlida inatt så vet ni varför. Vi är fyra personal inatt normalt är man två men eftersom jag och Erika går dubbelt för att lära oss så är vi två extra. Jag tror inte vi behöver jobba häcken av oss när vi blir så många.. kanske... det är ju iof måndag.
Idag fick jag sova till tio, det var gött. Sen upp ringa samtal och sen bar det av till gymmet. Och nu bakar jag eftersom jag inte kunde sova.. sydde inget idag.. imorrn kanske.
Inom en timme är jag på jobbet... jag vill int.


Tänk om man kunde få vara lycklig nångång...

Kommentarer
Postat av: endumen

kan int! du har ingen kille va? det verkar så smidigt. jobba natt och sy och baka på dagarna. mmmm...

Postat av: Anonym

har ingen kille.. men du kanske är lycklig ist?

2008-11-19 @ 19:26:54
Postat av: endumen

inte är jag lycklig för det inte.

2008-11-28 @ 14:05:03
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com
Postat av: tilde

inte? jag trodde det kom automatiskt med killar... jaha vad ska man då ha dom till?

2008-11-28 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback