Jag är så trött

så att jag kan grina. FY FAN vilken skitnatt. 5000 skelettremisser för alla har varit ute å halkat i snön. Tror ni att det räcker med att röntga dem EN gång? nej TVÅ gånger så ska man röntga de med fraktur. KUL!

Jag vill bara dö. Jag har VM i fula skelettbilder.. aldrig har thomas sett så fula bilder som inatt...
men jag orkar bara inte bry mig... inte inatt...

04:46 Uppdatering
Nu har vi tydligen kört jäkligt hårt... så då får vi gå å sitta... jag vet varken ut eller in längre.. man blir knäpp av att jobba såhär. Men imorrn får jag sova, eller jag menar senare idag. Match har jag ju också.

Jag tror jag har röntgat 35-40 patienter.. skelett. Om nån trodde det var enkelt med röntgen.. mm... prova denna natt. jag dör.. ännu en gång... mot fikarummet och en stol.

Kommentarer
Postat av: endumen

Läskigt.

Postat av: Anonym

skönt att jag ringde och väckte dig i morse då...

2008-11-25 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback