Känns mkt bra nu

Yes känner mig lugn och harmonisk efter ett par veckor av turbulens. Känner mig nästan taggad att träna lite handboll ikväll.. när hände det senast? Har funderat länge på att ta en paus då jag helst bara velat ligga hemma i soffan än springa runt på en handbollsplan... men nu känns allt mkt bättre. Men jag SKÄMS för att åka dit... vi hade ju match i lördags och jag vet inte vad det är med oss.. vi ÄR ett skitbra lag.. vi är RIKTIGT bra.. men vart fan är alla vinsterna??? Jag blir så förbannad för vi spelar så jävla dåligt så fort det blir match... ont i halsen har jag.... lite... hoppas det inte leder till nåt värre.
Ska jobba natt på torsdag.. hoppas det blir... "kul".. lugnt och skönt iaf. Så då är jag ledig tor, fre, lör ,sön. mån och tis för jag jobbar natten mellan måndag och tisdag.
Nej nu ska jag pallra iväg till Fyrishov med mina fräscha kläder.. eww...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback