Match

Söndag idag... Vaknade tidigt... tio. Skittrött. Klockan kunde lika gärna ha varit sju.  Fick lov att gå upp så jag hinner äta två gånger innan matchen, det är MYCKET viktigt. Förra helgen då matchen började 10 så åt jag bara frukost innan såklart och blev så jäkla hungrig. Tydligen måste jag äta nonstop inför en match.
Bakade lussekatter igår, skitgoda blev dom.. har ätit flera flera flera stycken. (och fler lär det bli)
Förresten så ska vi vinna idag. FINNS INGET ANNAT. Gör vi inte det blir jag vansinnig!! och hela kvällen kommer att vara förstörd och jag kommer att mucka gräl.

Nyss vräkte det ner snö.. men det syns ingenting på marken.. skit.

Blir till å vara uppe sent ikväll.. jobbar natt på måndag.. vill bara få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback