What to do?

Men vilket jävla SKIIIIIIIIT. Tror ni inte vi förlorar IGEN!!!! AAAAH.. jag dödar nån snart. Eller domaren. Den eller dom JÄVLARNA förstörde hela matchen. DET VAR DERAS FEL!! helt igenom. Man ska inte vara en dålig förlorare å skylle ifrån sig men det här var helt SJUKT! Helt jävla sjukt!!! jag har aldrig varit med om hemmadomare av denna kaliber. Fan i helvete.. vi kämpade faktiskt riktigt bra idag. Viljan att verkligen vinna fanns... men DOMARJÄVELN... förstörde. Bara att bryta ihop och komma igen.
Jaja imorrn måndag och nattjobb. Kom ju på hur kul det är att skapa. Så imorrn ska jag baka meeera. Bröööd. Ett bröd som har minst tusen ingredienser så jag lär få handla upp hela ica. Förresten vart får man till exempel tag på bikarbonat?? nån som vet?
På agendan imorrn:
Sova till sent.
träna
baka
sova
sy

låter inte helt fel. Näpp.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Bikarbonat får du tag i på vilken livsmedelsaffär som helst (det finns ju i Mockan, så det borde även finnas i U-sala :) ) Kika i kryddhyllan.

Kram

2008-11-17 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback