Fixning

Idag blir det löpning, kupolen, hockey och sortering.. kanske. Om jag tar mig för vill säga.
Ska bara låta maten smälta så ska jag nog kunna ta mig ut.
Meningen var att jag skulle bara tårta idag men jag bakade den igår ist. Riktigt god Budapestrulle. Trodde det skulle vara riktigt svårt eftersom det är så gott, men det var hur enkelt som helst... ska nog baka tårta oftare. Tänkte ha kalas i Uppsala nästa helg.. ska planera lite... då måste jag ju också baka tårta.
Favoritprogrammet nu på tv "Biggest loser".
Jag sätter upp ett mål.. kl 10.00 ska jag ge mig ut på vägarna med mina trikåer.. najs... hoppas ingen ser mig.
Funderar om jag ska ta å träna handboll imorrn... vore skoj.


Kommentarer
Postat av: mallan

Vad önskar du dig då?

2008-10-26 @ 16:35:42
Postat av: Anonym

ingenting

2008-10-26 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback