Födelsedag..!!

Snart! på Måndag för alla som är oupplysta och jag har i tidigare inlägg även skrivit önskelista.. ta en titt där.. fettsugning är prio ett =)
Idag fick jag reda på att vi har ju faktiskt match på torsdag, SKOJ för nu JÄVLAR ska vi ta å vinna... det finns inget annat.. Bra träning idag förresten... orkar mer och mer nu... men det återstår att se på matchen om träningen gjort sitt.
Jag har börjat leta kläder och tips på frisyr till höstens stora happening. 80-tals festen hos Malin. Jag har ju aldrig varit på någon.. jag som älskar 80-tal.. så nu ÄNTLIGEN!! Kommer bli skitkul ju. Antar dock att jag har match då.. men klä upp mig är ju det roligaste.. så det blir nog kul ändå.
Fassan åker ju till THAILAND på fredag, den jäkeln... HALLÅ jag fyller ju faktiskt ÅR på MÅNDAG!!! Jag blir skitgammal... 22 är en perfekt ålder... 24 är på tok för mycket..

Kommentarer
Postat av: Anna G

Taskigt av Fassan att inte ta med dig, som födelsedagspresent liksom :)

Kram

2008-10-22 @ 18:00:19
Postat av: Anonym

2008-10-22 @ 20:45:05
Postat av: Anonym

Du Anna G, hon ville ju inte, skulle vara hemma och jobba. Tror jag.

2008-10-23 @ 09:06:03
Postat av: Anna G

Hahaha, ok...

2008-10-23 @ 17:35:00
Postat av: Tildus

Whuuuut? vadå inte ville?? KLART JAG VILLE!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback