Handboll

 Japp har sett mitt favvolag nummer två spela match idag. IFK Mockfjärd. Blir alltid sugen på att spela handboll när jag ser handboll... det är ett genuint intresse i den här bygden att gå å kolla på handboll.. den publik vi har i Fyrishov är typ.. herrarna som har träning efter... mm.. genuint var ordet.
Destuktivt beteende var det igår... jag behövde inte skära i mina armar, det gjorde katten så bra i mitt ställe.
Jag tror jag ska dra på kupolen imorrn och shoppa grejjer till lägenheten.. jag ska ju fixa klart den helt nu på semestern och det kommer att bli FETT.
Nu ska jag gå upp och vara social med kattskrället, mossan, peter å frida.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Alltid kul med supportrar på våra matcher...Du är alltid välkommen hem till oss vet du:) Kram kram

2008-10-25 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback