Helguppdatering

Då var helgen över då... suck. i helgen har jag...  LÄRT MIG ATT JONGLERA. HA! stort. Jag måste nog bara träna lite till.. hmm sen har jag.. spelat match mot Lidingö.. kunde ju ha gått bra om inte alla i laget har så kass kondis... haha... okej inte alla men många... men det är en träningssak.. och min kondis ska bli skitbra. Gjorde mål den här gången iaf.. inte som sist då jag missade HELA tiden.. kanske har det släppt nu.. låt oss hoppas på det.
Sen kom jag hem.. åt.. gjorde mig redo för partey... men det blev ingen höjdarkväll... det var skittråkigt... tror jag har varit ute alldeles för mkt på slutet.. nu ska jag dra ner kraftigt med partajjande. Jag ska träna istället.
Idag jobbar jag kväll.. tycker inte om det... det är så tyst och tråkigt.. eller så är det lugnt och skönt.. beror lite på humöret..
Igår var ju en riktig skitdag.. regnade hela dagen.. så jag låg inne och tittade på film och rugby.. det var grymt =) nej nu måste jag göra mig redo för jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback