Jag är lite smått less

En person rör upp mina känslor.. det är DRYYYYGT! jag vill ha kontroll på dom men denna person bara virvlar upp alltihop...
I helgen har jag tagit igen mig efter fredagen som var en helvetisk dag. Nytt system på jobbet och alla får panik... springer runt och härjar över att de inte kan nånting.. kanske man ska ta å lära sig då da??!?! hursomhelst så tog varje patient en evighet att klara av då systemet krånglade och man inte var van att arbeta på ett nytt sätt... jag skulle ju inte ens ha jobbat. Först var det sagt att jag skulle jobba till 11 och sedan förlängdes det till 17, kul! jag skulle ju få asmycket gjort, tvättiden var ju bara att glömma. Rena kläder, ja det får vänta. För att dränka våra sorger gick vi ut på Värmlands, rätt kul men jag går nog inte ut där igen... eller det lär dröja ett tag... folk är så SMÅÅÅ...
Lördagen var seg men gick på stan och handlade lite... jag har bara råd med 500-kronorsshopping numera... mer kan jag inte lägga ut på kläder i månaden... kul.. nej. Sen när jag kommit hem från stan slog på lite rugby, får äntligen vila ja då ringer dom från jobbet å frågar om jag kan jobba,, öh nej! det skulle betyda att jag jobbar min sjunde dag i rad. Det skulle kunna funka om det inte var pga det nya systemet, men med all hysteri skulle det inte gå. Sen hade jag ju inte sovit.. och nyss ätit mitt första mål... nej nej... jag sa nej.. sen när jag lagt på fick jag så fruktansvärt dåligt samvete... började nästan grina... någon som skrev nåt om uppvirvlade känslor..  mina är i obalans ja.. (undra om jag ska se klippet "lejonet christian").
Imorrn jobb igen... då endast till halv ett... ibland lyckas jag med att lägga schema.. gött det. Då hinner jag träna lite...
Undra om jag ska se lite film... såg en film idag.. "Cry Baby" med Johnny Depp.. haha skitdålig...
Igår såg jag ju Black Jack... det är en riktig höjdarfilm det... =)) eller nja... ingen som har nå tips på bra filmer.. för mig går det bara utför...



ÅÅH hon är så fiiiin..

Kommentarer
Postat av: sg

Menar du att hon klår gammelmissa, med sin sorgsna ögon.

2008-10-19 @ 20:55:41
Postat av: Tildus

haha.. nej alvas ögon ser helt galna ut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback