Okheeeej

Vad fick jag gjort idag..hmm.. löpningen ja... gick skiit. Ska göra om det imorrn.
Kupolen.. nej.. orkade inte efter löpningen, den tog knäcken på mig.
hockeyn gick bra.. fick en snygg tröja av mossan, så att jag kan visa vart jag kommer ifrån =)).
Sorteringen av gamla grejer som jag ska ha eller som jag ska kasta blev inte av.. konstigt.. jag som brukar ta tag i saker... INTE. Imorrn kanske.. ja troligtvis.
Kattskrället har varit ute hela dagen.. och hon STINKER jord.. hela underkäken är brun likaså tassar och mage.. kul hon ligger nämligen brevid mig här i sängen och det bara flyter ut bakterier på mina lakan... eeeww... men hon är rätt söt ändå.
Vad händer imorrn då??? mina sista timmar som 23:åring.... hjäääälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback