Tillbaka en sväng

Jag missköter bloggen... jag borde skärpa mig. Men tror inte det kommer hända.
Fredag imorrn ju. Trodde jag skulle få vara ledig men det blev BEORDAD övertid för min del. Nytt system ska sättas i bruk imorrn och vi måste jobba häcken av oss innan 11.00 då det nya systemet slås på... no more pappersremisser... hur kommer det att gå? Idag har det varit skit... det gamla systemet la av helt och vi fick skriva in allt för hand... kul när man har haft 40 patienter.
Har lyckats komma iväg och träna nu... så nu blir det en del gym å handboll... ska ha vilodag på söndag... träningen är som en drog... kan inte sluta. =) det är inte riktigt så att jag kör slut på mig varje gång direkt...
Ja vad händer sen... helg ju.. ingen match tack och lov... ska bara ta det lugnt... (träna).. äta godis.. gött.
Semester ska jag ju också få ha... samma vecka som jag fyller år.. tjohoo =) Då ska jag hem till min lilla darling Alva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback