Vart tar tiden vägen

Åh suck idag blev jag lite less på mig själv nr jag kom till jobbet. Jag skulle inte alls vara där på förmiddagen, jag skulle ju på RIS-utbildning.. så det var bara att cykla iväg til Ulleråker fort som fasen. Det var väl okej med utbildning.. sitta framför en dator i fyra timmar.. dricka kaffe.. och surfa rnt på nätet.. =) jag lärde mig massor. Sen skulle jag vara tillbaka på jobbet.. kände mig lagomt överflödig då jag inte hade nåt lab att vara på..
Nu är det dags för deffning... ska deffa till jul.. bort med allt sommarhull... var på gymmet idag.. men hade inte ätit mellanmål så tränade skitdåligt. Imorrn blir det bättre. Och på lördag. Sen match söndag. Det är bra.
Jag har blivit helt beroende av att titta på rugbymatcher... det är grymt att kolla på.. om det bara kunde ladda klart nångång.
Så vad händer i helgen.. hmm.. träning imorrn... träning lördag morgon.. hem. sen stan kanske.. bara göra ingenting. Vore gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback