Inte är det lätt

Nej inte lätt när det är svårt...
Och jag borde verkligen städa upp här hemma.
Har ju varit kattvakt... det är lite drygt att ha en katt här som man inte känner... drygt för man har dåligt samvete pga att han får lov att vara ensam hela tiden.. drygt för att han leker med min draperi precis brevid min när jag sover.. drygt för han vill bita av trådarna.. drygt för han jamar å jamar å jamar å jamar... hehe.
Jag har varit kattvakt sen lördagskväll... med Mido kom även en hel hög med mat.. och en väska FULLPROPPAD med leksaker.. haha jag ska vara kattvakt inte barnvakt.. men Mido är SL och M's lilla bäbis.. har nog aldrig träffat en katt som är mer lik en bäbis i sättet.



Här ligger han som en korv på axeln å vägrar hoppa ner... jag har precis kommit hem från jobbet å han är överkelig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback