Match inom kort

närmare bestämt om 2 timmar... samling om 45 minuter alltså... jag är helt slut i skallen å kroppen... hur ska detta gå?
Imorgon är jag ledig men jobbar lördag... så imorgon ska jag ju göra ALLT som jag inte hann i veckan. Som att lämna in cykeln.. jag och laga punka är ingen bra kombination.. sen ska jag tvätta... kl 07.00.. bra tid TILDE!
Städa? ... hm borde... men jag ska nog inte sätta upp för höga mål för dagen... då blir inget av.
Jag måste GÅ till matchen... ahh drygt... jag ska inte säga att det tar 10 minuter... men det är drygt ändå. Ska gå dit spela av matchen. vinna. hem. helg.
Sen fyller jag år snart... tänk på det alla berörda ;-)
jag kan skriva en önskelista redan nu:
- ljusblå vinterjacka
- 37 tums lcd tv
- fettsugning
hahaha.. sådär ja.

Kommentarer
Postat av: brorsan

Vad är det för fel på din guldfärgade vinterjacka?

2008-09-19 @ 16:59:40
Postat av: Tildus

men det är ju ingen vinterjacka.. det är felet.. annars hade jag inte haft nåt problem.

Postat av: Mams

Vad är det för fel på den där röda jacka som du köpte på NK? Den passar väl bra när du cyklar runt i Uppsala!

2008-09-20 @ 07:26:46
Postat av: Anonym

ljusblå? that´s so 2005!!!

2008-09-20 @ 10:54:21
Postat av: Tildus

haha men jag ÄR 2005.

2008-09-21 @ 11:41:17
URL: http://tildenises.blogg.se/
Postat av: Tildus

det är inge fel på den röda.. men jag vill ha en ljusblå.

2008-09-21 @ 11:42:02
URL: http://tildenises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback