Snart dags för match

Ah börjar bli nervös.. är inte speciellt pigg eftersom det är lördag. Är aldrig pigg på lördagar... fick sova till hela tjugo över åtta.. det är sovmorgon det.  Igår var det segt på jobbet... inte så många roliga ungar utan en hel del vuxna. I torsdags sprutade en unge ner mig med vatten.. det var kul =) 
Jag har haft julkänsla hela dagen... känns som att jag förväntar mig att se snö ute.. läskigt.
Lyssnar på en låt jag lyssnade på i vinter... lustigt hur känslan från då jag lyssnade på den senast kommer tillbaka. Vi läste pedagogik på ILU och det var snö på vägen.. jag hade beställt en klänning från asos jag skulle ha på nyår. Haha..
Britney Spears - Hot as ice
Läskigt är det när jag kan sätta i en sladd i väggen som jag satte i för senast ett år sedan och jag kommer ihåg vad jag tänkte då... är jag knäpp??
Närminnet däremot är åt skogen...

Nu är det snart samling.. ska klä på mig och styra upp kvällen.. vet fortfarande inget.. DRYGT.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag känner igen det där! Kommer också ihåg saker genom att lyssna på en låt eller göra nåt visst.... så om du är knäpp så väl också jag det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback