Snart UKK

Beordrad att inte jobba... jahopp vad gör vi nu då... vi har jobbat på så bra att det ligger en hel hög med remisser som inte är tittade så nu fick vi inte köra nå mer.
Idag kom jag på att avboka min tandläkartid i Mockfjärd.
Jag: Hej det är Tilde Nises, jag hade fått tid hos er som jag ska avboka.. eller den kanske redan har varit?... eller jag vet inte..
Telefonisten: Ja du har tid nästa torsdag och nej tiden har inte varit för det hade jag kommit ihåg i så fall.

HAHA! Se där! Jag gör tydligen intryck =)

Snart ska vi på UKK (Uppsala Konsert och Kongress) och titta på Alcazar.. eller Alkapatrask som jag "råkade" kalla dom.
Har tänkt ha kjol på mig.. men magen står ju RAKT UT! 30 minuter till sminkning i vårat fancy omklädningsrum. Äh vafan jag tar kjolen.. får ju aldrig ha det annars så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback