1 april

Vilken HÄRLIG dag det varit. Solen har skinit hela dagen, ingen snö som hemma och riktig vår.
Jag sprang till gymmet och tränade lite.. fan vad jobbigt det var. Känns att jag varit sjuk och allt jag tränat innan är borta. =(( Det betyder ju att jag måste träna massor.
Ikväll ska vi inventera Klubbis för att se vad vi behöver till lördag. Shit vad jag har sovit.. däckade totalt.. känner mig lite konstig.
Såg ett så roligt aprilskämt på Leksands ifs hemsida. Man skulle få beställa den nya matchtröjan, vilket man skulle göra till Mora hockeys kansli och säga rabattkoden "heja Leksand".. haha var ju skit roligt. Undra hur många som ringde, de var säkert jätte glada där på kansliet. Sen skulle den säljas i den nyöppnade starshop butiken i centrala Mora. Haha.
En annan nyhet som vi kan avslöja dagen till ära är att spelarna under nästa säsong kommer att ha gult mashår fastsytt i hjälmen för att ytterligare förstärka känslan av hemvävt.
haha fy fan vad läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback