Det spritter i kroppen

Så fort jag börjar tänka på hur planerna ska se ut på Valborg får jag blodtrycksökning som heter duga. JAg är så PIRRIG. Haha...  Det kommer bli så kul bara vädret blir bra. IIIiiiiih....
Igår tittade jag på "okänd diagnos" och tjejen som var med led av trötthet och orkeslöshet. De kom fram till att hennes bloddepåer var låga, precis som mig.. Kanske DÄRFÖR jag är så vansinnigt trött på eftermiddagarna och bara MÅSTE sova 2-3 timmar.. jag måste styra upp det här... Hon fick byta livsstil, börja äta bra mat.. ja sånna grejjer.. Måste jag det med? träääligt,
Idag är jag ledig iaf, har käkat den obligatoriska gröten. Snacka om periodare... förut började jag gråta om jag inte fick fil till frukost. Nu blir jag minst sagt på dåligt humör om jag inte äter gröt. Haha..
Jag avvaktar med surroundljudet, har löst det så att jag har inhandlat dyyra kablar och ett ljudkort. Nu poppas det friskt igen.
Ska bjuda på lite pics från tidigare Valborgar =)

2008


2007



Åh.. vad grymt kul det är... heelt sjukt... MÅSTE upplevas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback