Effektivt värre

Igår slet jag på jobbet, sen åkte jag hem.. duschade snabbt och drog iväg på grillfest. Käkade sushi.. haha. Orkade/hann inte fixa kött så ja.. enkelt å gott.
Så en grillfest med en massa livemusik.. riktigt kul när folk kan sjunga och spela gitarr/bongo/munspel/mungiga.. haha ja säg vad som inte spelades. Kul var det iaf. Imorse vaknade jag tidigt och härjade runt här hemma med att sortera en massa räkningar som skulle in i pärmar. Sen gick jag ut i solen.. fint i Stabbyskogen. Lite solning på det och sedan en vända på byn med Ylva. Åker ju till Portugal om en vecka så jag behövde lite grejs.. ja nu har jag lite iaf.
Efter denna häktiska helg är jag heeelt slut. Imorrn kl 9 ska jag å Malin träna.. blir bra det.
Nu blir det mat å film. Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback