Ensam hemma

Jag är mycket mörkrädd när jag är ensam i det här huset. Och inte blir det bättre när man i ena stunden slpper ut katten.. och helt plötsligt är hon inne igen! utan att jag släppt in henne. scary... hur ska det här gå, Ingen har jag å ringa som kan komma hit å sova. Kattskrället vill väl vara ute inatt =((
Kunde det inte vara sol imorrn också.. jag är så bleeeek. Det fotades ju en del igår på Lucky... vi ser inte riktigt kloka ut.. alla är så ruskigt bleka. haha... DJ hotade med att skicka vakten på mig när jag klagade på hans musik... haha hallå, får man inte säga hur jävla kass musik han spelade? det tycker då jag!
Fasiken vad trött jag är... ska nog gå ner i källaren och sova lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback