Laddar..

Ledig idag och jag poppar lite musik för att förbereda mig för gymmet. Det spelas lite Coldplay - Lost nu.. bra låt =)
Igår var jag på banken och blev vuxen. Pensionssparande och amorterande. Japp. DET är vuxet. Resan till P är betald och nu är förberedelserna för den måste ta sin början NU. Jag måste vara FIT för att kunna åka dit och få ut max.
Ny dator tittar jag på.. den här kostade rätt mkt för att vara så dålig ser jag nu.. kan få en bättre för mindre pengar. Måste slå till.. annars slår jag till datorn.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla på inrego.se, för ny dator, priserna är dock exklusive moms men det blir billigt ändå. Det är banverket som säljer sina gamla datorer där, endast ett år gamla.

2009-04-01 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback