Lucky House

Ja jag spenderade ju gårdagen på Lucky House, det gamla haket som man alltid hängde på i gymnasiet. Och det var som att man aldrig hade varit borta i fyra år. Haha. Trodde det skulle vara hemskt tråkigt, men det var det ju såklart inte... var ju ut med Ida, Sara, Maria och Hanna. Vi hade verkligen skitskoj. Jag klagade så mkt på DJ att han hotade med att skicka vakterna på mig. Haha! Musiken sög ju. Men men..
Fin dag idag, ska ut å sooola. Det är helt underbart att KUNNA gå ut och lägga sig i solstolen. Sen blir det en repa till Leksand igen för att hämta lite grejer jag lämnade hos Maria. Tror det blir en grym dag idag med.
Alla har dock åkt till Sälen och jag är ensam =(.. jaja får gå runt och prata med migsjälv och katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback