Söndag och ångesten kom som ett brev på posten

Helgen gick alldeles för fort. Varför är det så JÄMT.
I veckan ska jag bara jobba dag, känns lite småtråkigt. Less på allt är jag också och har det sämsta humöret.. usch var vrång jag kan vara.. Hoppas det försvinner inte kul att gå runt och sura.
Fredagen var trevlig med afterwork och lite fest efteråt. Lördagen var seg med uppladdning för ytterligare festligheter.. INTE ett dugg sugen, men det blev trevligt och vi gick ut på Platina. Drog rätt tidigt och helt plötsligt var det söndag.
Idag har jag sovit, varit på IKEA och handlat lite sen blev det en sväng till Gränby. Ja... köpte YTTERLIGARE en orkidé, undrar hur länge den vill leva då? veckan ut får man hoppas.
Det vankas Valborg. Inte så jätteladdad ännu, det MÅSTE komma. Jo det kommer...
Förresten har jag städat lite idag, och tvättat. Sen måste jag reda ut musikproblemet. Som det är nu funkar det inte. Så jag har kommit fram att jag ska köpa ett hemmabiosystem för att lösa alla mina problem. Yes, ett hemmabiosystem it is.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback