Upprörd

Idag blev jag lite smått upprörd på jobbet. Det är hög tid att anmäla sig till Röntgenveckan... det var bara jag och en till som anmält intresse på min avdelning. Men inte fan får jag åka.. det sägs att det ska satsas på de unga.. bullshit. Skitsur är jag. Varför ska jag anstränga mig på jobbet.. det lönar sig knappast.

Dagens tre
1.
röntgenveckan jag inte får åka på
2. Valborg närmar sig med stormsteg, det är iaf nåt bra
3. jag är tjock

Idag har jag inhandlat utrustning för mitt musikspelande. Så nu ska grannen från helvetet få ut för min pissiga dag. Rätt åt kärringen. Tröståt gjorde jag också med sushi...
Ja.. det enda jag ser framemot är Valborg.. Protugal ger mig ångest.. visa mig i bikini och flyga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback